.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نوبخت:جریان هاشمی لیست مستقل میدهد

حزب اعتدال و توسعه که مدعی است مشی مستقلی را در دوره های مختلف اتخاذ کرده است این بار نیز جدا از فعالیت های دو جریان عمده سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب فهرست 30 نفره خود را برای تهران آماده کرده است.
این حزب که از حامیان اصلی اکبر هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و حسن روحانی دبیر اسبق شورای عالی امنیت ملی است و دبیرکلی آن را محمدباقر نوبخت رییس کمیسیون اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت نظام بر عهده داردتصمیم دارد فهرست انتخاباتی خود را با هیچ یک از جریان های موجود مطرح نکرده و در ائتلاف آنان قرار نگیرد.
قرار است این فهرست در آُستانه برگزاری چهارمین کنگره سراسری این حزب که هفته اول آذر ماه سال جاری برگزار می شود، اعلام شود.
در همین باره ، محمدباقر نوبخت دبیرکل این حزب در این گفت: در این فهرست تعلقات جناحی افراد مورد لحاظ قرار نگرفته است و افرادی با تفکرات اصولگرایی تا اصلاح طلبی در آن قرار دارند.
به تازگی 4 عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه استعفای خود را از عضویت در این شورا اعلام کردند که نوبخت این اقدام را امری طبیعی دانست و گفت: در کشوری که دبیر شورای عالی امنیت ملی آن به این راحتی آن هم بدون هیچ دلیل قانع کننده استعفا داده و استعفایش پذیرفته می شود دیگر این گونه استعفاها در یک حزب چیز عجیبی نیست.
نوبخت تصریح کرد: استعفا دهندگان از شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه از فعالیت های حزبی خسته شده بودند و آینده ای را در این فعالیت ها نمی دیدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.942 seconds.